07 huhtikuuta, 2015

Mä oon back!

Moi taas pitkästä pitkästä aikaa! Postasin viimeksi uudenvuoden tienoilla ja nyt on tullut taas ikävä. Nosiis ensinnäkin mä en ehdi niinkään usein postailla kolujuttujen/kokeiden ja rakkaan tanssiharrastukseni takia. Yritän nyt alkaa postailemaan enemän kun kesäkin on tulossa. Kesällä sitten ehtii postailla enemmän myös yhteispostauksia Mintun ja Aadan kanssa. Y hteispostauksista puheen ollen... Mä ja Minttu ollaan tekemässä postausta kaikista mintun mekoista. Tai no minttu tekee sen mutta otettiin niistä mekoista kuvat. Siitä sitten lisää lähempänä ajankohtaa.

Keväisiä merkkejä?


Kun olin viikon Åressa ruotsissa (siitäkin tulossa postaus) niin kun tulin takaisin Suomeen niin keväisiä merkkejä kyllä jo esiintyy. Oon huomannut ainakin että ainakaan täällä Etelä-Suomessa ei ole enää lunta. Oon nähnyt myös leskenlehtiä ja joistain puista on alkanutpieniä lehden versoja. Ja siitepöly alergiaoireitakin on jo tullut.

Postauksia useamin?

Aijon alkaa kirjoittelemaan näitä useammin ja enemmän. Tosiaan kesällä meillä kaikilla on enemmän aikaa postailla.

Myöhäisin pääsiäisterveisin Ilona :) Nähdään pian! :)


Ei kommentteja: