17 maaliskuuta, 2015

Kaverisynttärit

Taas jatkuu kirjoitukset synttäriteemalla. Mä pidin viime sunnuntaina mun kaveri synttärit. Sinne kutsuun Ilonan, Aadan sekä luokkakaverini Hillen ja Violan. Myös perheeni pääsi mukaan. Ohjelmassa oli uintia uimahallissa sekä syöminen Hesburgerissa. Me keräilimme vieraat kodeistaan ja ajoimme uimahallille. Uimassa me hajaannuimme, kun kaikki eivät halunneet samaan paikkaan. Me sahasimme vesiliukumäkeä ja hypimme hyppy tornista. Kolmen metrin hyppy tuntui aluksi pelottavalta, mutta loppu viimein minä hyppäsin useamman kerran. Uimahallista löytyi myös kylmä allas sekä vesiliukumäki.
  Hesburgerissa me söimme hampurilaiset ja ranskalaiset. Olin leiponut keirre-pikkuleipiä. Niiden piti olla pyöreitä, mutta ne levahtivat uunissa ja loppu viimein ne näyttivät littanilta Ampias-mehujäiltä. Oli, miten oli, joka tapauksessa pikkuleivistä tuli ihan hyvän makuisia ja ne maistuvat kaikille. Äiti oli ostanut Tarjoustalosta vaahtokarkkikukkakimpun. Sekin upposi ja lopuksi me söimme vielä jäätelöt. Koska Hesburgerin pehmiskone ei toiminut, me mentiin läheiseen kauppaan ostamaan jäätelöt.

Nyt on synttäreitä juhlittu tarpeeksi, joten varmasti olen kolmetoista vuotias.

Terveisin Minttu

Ei kommentteja: