23 syyskuuta, 2014

Moi taas pitkästä aikaa!


Juu, eli mulla on ollut tässä nyt jokseenkin pitkä blogitauko. Yritän tsempata tämän suhteen...

Vähän kuulumisia!

Eli mulle kuuluu hyvää muuten paitsi, että olen ollut kipeä koko tämän päivän ja olen vieläkin. Tänään ihan äskettäin opin lataamaan kamerastani kuvia tälle tietokoneelle.

Olen huomannut että ulkona on alkanut näkymään paljon syksyn merkkejä, illat ovat alkaneet pimentyä, puiden lehdet vaihtaa väriä ja ilmat kylmenevät. Tänään täällä on ollut vain yksi aste lämmintä. Onneksi en ole joutunut tänän olla ulkona ollenkaan. Ilmojen kylmetessä olen huomannut että käteni ovat alkaneet kuivua. Tässä kuussa on tullut käytyä melkein joka päivä saunassa. Meille noin kuukausi sitten valmistunut sauna on siis ollut kovassa käytössä.


Tässä lopussa vielä kuva minusta!

1 kommentti: